اخبار

بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در شهرستان ری

بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در شهرستان ری
نشست هماهنگی روابط عمومی های شهرستان ری، 27 اردیبهشت ماه همزمان با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با حضور فرماندار ویژه شهرستان ری و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، «حسین توکلی کجانی» معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در این نشست گفت: در عصر حاضر، ارتباطات اگرچه نگوییم اولین عنصر و اساسی ترین اصل مورد نیاز بشر است، اما به جرات می توان گفت یکی از بنیادی ترین دانش ها و مهمترین عوامل پیشرفت انسان امروزی و شالوده و اساس دیگر علوم قرن حاضر است.

وی اظهار داشت: در شهرستان ری مسئولین روابط عمومی ادارات و نهادها به صورت تخصصی کار می‌کنند و تمامی روابط عمومی ها با جان و دل در راستای توسعه شهرستان و کشور گام بر می دارند.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی می تواند منجر به توسعه یک سازمان باشد افزود: اگر ارتباط بین مدیران روابط عمومی و مخاطبان دوسویه باشد می توان سطح پیشرفت را در آن سازمان دید.

«امین بابایی» مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران در این نشست گفت: روابط عمومی یک مجموعه تعامل پذیر است و ماهیت رفتاری آن در یک دهه اخیر با سرعت زیادی در حال تغییر است.
او با اشاره به اینکه نگاه سنتی در روابط عمومی ها حاکم است افزود: هنوز روابط عمومی در جایگاه خودش دیده نشده است چون هنوز در حوزه استخدامی در سازمانها تعریف خاصی برای آن نداریم.

بابایی گفت: مقوله روابط عمومی در سطح کشور غنی نیست و جایگاه آن بصورت جدی گرفته نشده است و با نگاه کشورهای توسعه یافته در حوزه روابط عمومی و خبر حرکت نکرده ایم.

«سید حسن صفوی» رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری نیز در این جلسه گفت: اگر روابط عمومی سازمان ها، اخبار و اطلاعات را به درستی به دست عموم برسانند، یک امنیت روانی و اجتماعی در جامعه بوجود می آید.

وی افزود: روابط عمومی باید پل ارتباط بین مردم با مسئولین باشند و به افکار عمومی توجه ویژه ای داشته باشند.
«مهدی مجیدی» معاون سیاسی و انتظامی شهرستان ری هم در این نشست گفت: نگاه هر مدیر به جایگاه روابط عمومی ها بسیار متفاوت است و اگر نگاه مدیران به روابط عمومی ها تغییر کند شاهد یک توسعه و ترقی در آن اداره یا سازمان خواهیم بود.

وی اضافه کرد: روابط عمومی ها باید منافع سازمانی و مردمی را در دستور کار خود قرار دهند و به خلاقیت و پویایی که لازمه ارتباطات سازنده است، توجه ویژه داشته باشند.

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۲:۵۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید