آیین نامه و ضوابط و فرم های نمایندگی فروش نشریات ضوابط نمایندگی فروش نشریات فرم تعهدنامه متقاضی فروش نشریات فرم ارزیابی پرونده متقاضی تمدید پروانه نمایندگی فروش نشریات (ویژه کارشناسان شهرستان) کاربرگ گزارش بازرسی نمایندگی فروش نشریات (ویژه کارشناسان شهرستان)تاریخ بروزرسانی : ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ۱۴:۰۷ * شناسه خدمت صدور مجوز نمایندگی فروش نشریات * گردش کار صدور پروانه فعالیت نمایندگی فروش نشریات *فهرست کیوسک های مطبوعاتی استان تهران تاریخ بروزرسانی : ۷ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ نظر سنجی از نحوه ارائه خدمات واحد صدور مجوز نمایندگی فروش نشریات شهروند گرامی خواهشمند است با اعلام میزان رضایت خود از هریک از محورهای ارائه شده در این پرسشنامه، ما را در ارتقاء سطح رعایت حقوق شهروندی یاری فرمایید. "باتشکر احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران" مشخصات جنسیت مرد زن * دفعات مراجعه برای دریافت خدمت در سال اخیر لطفا انتخاب کنید یکبار دوبار سه بار چهار بار پنج بار بیشتر از پنج بار * سن لطفا انتخاب کنید 1381 1380 1379 1378 1377 1376 1375 1374 1373 1372 1371 1370 1369 1368 1367 1366 1365 1364 1363 1362 1361 1360 1359 1358 1357 1356 1355 1354 1353 1352 1351 1350 1349 1348 1347 1346 1345 1344 1343 1342 1341 1340 1339 1338 1337 1336 1335 1334 1333 1332 1331 1330 1329 1328 1327 1326 1325 1324 1323 1322 1321 1320 1319 1318 1317 1316 1315 1314 1313 1312 1311 1310 * تحصیلات لطفا انتخاب کنید دیپلم فوق دیپلم کارشناسی کارشناسی ارشد دکتری * شغل * برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید؟ * شفافیت فرایندی نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد * نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد * انجام کار براساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد * پاسخگویی و مسئولیت پذیری نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد * به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد * امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد * راهنمایی و پاسخگویی کارکنان به مراجعین و پیگیری وضعیت درخواست ها خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد * تسلط بر فرایند دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد * زمان فرآیند تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد * تعهد و پایبندی به زمان ارائه خدمت در فرم"رسید خدمت" خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد * میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد * نظام مند بودن فرایند نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد * دریافت یک باره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد * ارائه اطلاعات تکراری(کپی شناسنامه، کارت ملی، ارائه چندباره اطلاعات) به واحدهای مختلف خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد * احساس نیاز به سفارش و توصیه برای دریافت خدمت خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد * کلیت فرایند احساس رضایت از کل خدمت دریافت شده خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد * بازخوانی * = ضروری ساعت کاری: از شنبه تا چهارشنبه 8الی 16 خدمات ارائه شده به صورت رایگان می باشد.