پاسخگویی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در سامانه "۱۱۱" سامد
پاسخگویی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در سامانه "۱۱۱" سامد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، دوشنبه 14 تیر ماه از ساعت ۹ الی 10/30 صبح از طریق سامانه تلفنی سامد، پاسخگوی شهروندان و علاقه مندان به حوزه فرهنگ، ادب و هنر استان تهران خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، سید مهدی علیزاده رئیس مدیریت عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با اعلام این خبر گفت: با توجه به برنامه ریزی های بعمل آمده جهت حضور فرمانداران و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان تهران در جایگاه پاسخگویی سامانه تلفنی سامد بازرسی استانداری، احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران صبح روز دوشنبه 14 تیر ماه از طریق این سامانه با شماره تلفن (۱۱۱) پاسخگوی مردم استان تهران خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در این روز پاسخگوی پرسش‌های مردمی در حوزه‌های فرهنگی و هنری، ادبی، رسانه ای و قرآنی، مرتبط با شرح وظایف این اداره کل بوده و شهروندان می توانند در ساعات اعلام شده با شماره (111) تماس حاصل نموده و با وی گفتگو کنند.

وی همچنین با اشاره به ارتقای روند پاسخگویی، اطلاع رسانی و تعامل مستقیم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران پیش از این با مردم افزود: برنامه ملاقات های عمومی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در روزهای سه شنبه هر هفته برگزار می گردد و همشهریان گرامی می توانند جهت هماهنگی با شماره ( 88696989 ) تماس حاصل نموده و یا از طریق تارنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به آدرس: www.tehran.farhang.gov.ir اقدام نمایند.

گفتنی است؛  راه های ارتباطی غیر حضوری با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران نیز از طریق پست الکترونیک modirkol.tehran@farhangmail.ir فراهم می باشد، که همشهریان می توانند از طریق نامه الکترونیکی مسائل و مشکلات خود را با ایشان در میان گذارند.

بر اساس این گزارش؛ سامانه سامد، سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت است به شماره (111) که به جهت مدیریت پاسخگویی به نظرات مردمی به مثابه رسانه ای کارآمد در برقراری ارتباط بین مردم و دولت نقش محوری و مؤثر ایفا میکند و نظارت بر دستگاههای دولتی برای مدیریت ایده ها، نظرها، ارائه طرحها، شکایتها، گزارشها، درخواستها و انتقادات خواهد بود و به عنوان یک پل ارتباطی، فاصله دولت و ملت را به حداقل ممکن خواهد رساند و زمینه مشارکت همگانی را در اداره امور استان و دسترسی مردم به مسئولین فراهم خواهد کرد.